Garantii și retururi
Garanția produselor
Toate produsele comercializate prin prezentul site sunt însoțite de certificat de garanție oferit fie de către producător fie de către societatea comercială care operează acest site. Condițiile de garanție sunt prezentate în detaliu pe certificatul de garanție.
În cazul apariției unor defecțiuni după achiziționarea produselor, te poți adresa direct unui service autorizat. Numerele de telefon pentru service-urile autorizate din România se pot găsi pe certificatul de garanție sau online, pe site-ul oficial al producătorului.
Returnarea produselor
Produsele achiziționate prin intermediul siteului pot fi returnate conform legilor în vigoare.
Produsele de pot returna prin curier sau personal la depozitul Ideall. Vă rugăm să ambalați corespunzător produsele, nu răspundem de eventuale avarii ce pot avea loc pe transport.
Este preferabil să completați formularul și să îl adăugați printat în colet.
1. Renunțarea la cumpărare
Produsele achiziționate online (la distanță) se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
- Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
- Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului.
- Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mai scurt timp de la primirea produselor, în măsura în care clientul transmite informațiile necesare efectuării plății.
Consumatorul are următoarele responsabilități:
- Pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
- Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit și preferabil în ambalajul original). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
2. Nu se pot returna:
- Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator. Nu se pot returna produse de igienă/îngrijire personală care au fost desigilate.
- Înregistrări audio sau video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate de consumator.
3. Produse aflate în garanție cu raport de service de înlocuire
Produsele pentru care unitatea de service abilitată a emis accept de înlocuire vor fi înlocuite cu un produs identic, sau, dacă acest lucru nu este posibil, se va returna contravaloarea acestora.